به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، از اهداف شرکت فولاد مبارکه اجبار به تامین حداکثری نیاز بازار داخلی بوسیله بالا بردن میزان تولید و اولویت دهی بازار داخلی به صادرات می باشد که باعث شده طی 10 ماهه ابتدایی سال جاری حدود 4میلیون و 829 هزار تن از انواع محصولات فولادی تخت را به بازارداخلی عرضه کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 25 درصد افزایش مواجه شده است.

محمود اکبری معاون و بازاریابی فولاد مبارکه طی گفتگویی ضمن اعلام این خبر به تشریح عملکرد فولاد مبارکه در بخش ، نقش بورس کالا و برخی موارد مطرح شده در این خصوص پرداخت.

محمود اکبری  در ابتدای این گفتگویی با پاسخ به این پرسش که ایا در عرضه محصول به بازار داخل ، به نیاز مشتریان توجه خاص میشود؟ اظهار داشت: از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در برنامه ریزی برای تولید در فولاد مبارکه می توان به سفارش مشتریان اشاره کرد. طی سال های نچندان دور تاکید مدیریت ارشد فولادمبارکه از یک طرف و تلاش و دانش کارکنان از طرفی دیگر باعث شد تا پی در پی به دنبال تامین نیاز های روز مشتریان پیش رویم که ازفیاش تولید محصولات ویژه طی این سالها گواه بر این رویکرد می باشد.

شرکت فولاد مبارکه بر یک قاعده کلی عمل می کند و این قاعده این است که هر نوع محصولی که از لحاظ فنی در محدوده تولید خطوط مختلف شرکت قرار دارد، با استفاده از تلاش و دانش همکاران و با هدف رفع نیاز داخلی و همچنین حضور شرکت در بازارهای هدف صادراتی، اقدام به تولید آن محصول می شود.

در واقع این اراده بوسیله توسعه های مختلف عمودی و افقی که طی سال های اخیر در شرکت انجام گرفته قابل تحقق می باشد و گام های بلندی هم در این راستا برداشته شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید


آهن پرایس فولاد ,تولید ,مبارکه ,بازار ,شرکت ,داخلی ,فولاد مبارکه ,بازار داخلی ,محمود اکبری ,شرکت فولاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی مهتاب 6430090 فیزیک به زبان ساده برنامه نویسی ویژوال بیسیک ashpazkhanemodern پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رموز خانه داری طراحی بنر حرفه ای (وبلاگ همه جوره) تب سنج کاسه تبتی دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه